Zasady odwoływania wizyt

Dbamy o Twój komfort oraz o możliwość korzystania z naszych usług przez innych Pacjentów. Dlatego prosimy o zapoznanie się z zasadami rezerwacji i odwoływania wizyt.

1. Odwołanie wizyty

Umówioną wizytę można odwołać najpóźniej 24 godziny przed jej rozpoczęciem, korzystając z jednej z opcji:
• klikając link anulacji w e-mailu potwierdzającym wizytę,
• dzwoniąc pod numer rejestracji: +48 739 987 523 (pn.–pt., godz. 16:00–20:00),
• kontaktując się telefonicznie bezpośrednio ze swoim Specjalistą.

Prosimy nie wysyłać SMS-ów na numer rejestracji.

2. Odwołanie późniejsze niż 24h

Jeśli Pacjent anuluje wizytę lub zmieni jej termin na mniej niż 24 godziny przed sesją, wizyta pozostaje płatna w pełnej wysokości.

3. Nieobecność bez odwołania

W przypadku niepojawienia się na wizycie i braku wcześniejszego odwołania, Pacjent ponosi pełny koszt wizyty.

4. Pacjenci w terapii

Osoby będące w stałej terapii szczegółowe warunki dotyczące rezerwacji i odwoływania wizyt mają dodatkowo zapisane w kontrakcie terapeutycznym omawianym z terapeutą na początku współpracy.

Dziękujemy za zrozumienie – stosowanie się do powyższych zasad pozwala nam sprawnie organizować pracę i udostępniać wolne terminy innym Pacjentom.

El Camino
Poradnia Terapeutyczna

ul. Otyńska 4/210, piętro II, 
54-426 Wrocław (wejście przy sklepie Żabka)

rejestracja telefoniczna:
pn - pt 16:00-20:00
+48 739 987 523

Stworzone z ♡ przez El Camino | Polityka Prywatności | Regulamin | Zasady odwoływania wizyt

Access The Training Now

We process your personal data as stated in our Privacy Policy. You may withdraw your consent at any time by clicking the unsubscribe link at the bottom of any of our emails.

Close